Translate

18 Şubat 2016 Perşembe

Münih ve Yurda Dönüş

20. Gün (20.07.2014)

Sabah kalktık çok rahatsız bir gece geçirmiştik. Otelden mi kaynaklandı yoksa dünkü gördüğümüz görüntüler mi bizi etkiledi bilmiyoruz ama oteli değiştirmeye karar verdik.Şehre yakın bir otele yerleştik. Pazar günü olduğu için arabayı bedavaya sokağa da park ettik. Pazar olması dolayısıyla her yer kapalıydı. Havada sıcak olduğu için göle gidip yüzelim dedik. Otel resepsiyonundan buralarda nerelere gidilebileceğini sorduk Oda bize Münih'e yakın Stanberger gölündeki Wasserrettungsstation Possenhofen kampını tavsiye etti. Bizde oraya doğru gittik.
  Şehrin boş olmasını garipserken insanlar aileleri çocukları ile bu gölün çevresindeki kamplara gelerek tatil yapıyorlar. Tüm AVM'ler hatta küçük işletmeler kapalı olan şehir ve kasabalarda insanların kendilerini dinlendirme yollarını çok güzel buldum. Bizde olsa kesin serinlemek için AVM'ye gidilir.
 Arabayı park ettikten sonra google map'ten arayıp bulduğum kampa gittik.

Kalabalık arasında kendimize yeşilliklerde bir yer bulduk örtümüzü örttük, piknik yaptık, uyuduk güneşi seyrettik ve ilk kez göle girdik. Bir daha da gireceğimi sanmıyorum. Gölde ayağını yere basınca çamura basıyorsun. Ben ülkemizin denizini hiç bir şeye değişmem. Anlayacağınız çok hoşlanmadık. Azıcık yüzdük. Sonra dinlenmeye geçtik. Öğleden sonra da 4 gibi de ayrıldık.

Otele geldik eşyalarımız topladık. Ve tekrar dışarı çıktık metro ile eski şehrin olduğu meydana gittik. Mağazaları gezdik. Alışveriş merkezinin bulunduğu caddede dolandık, sokak konserlerini dinledik, bir şeyler yedik fıskiye altında dinledik. Akşam otele geldik dinlendik. Yarın İstanbul'a dönüyoruz.

21. Gün (21.07.2014)

Sabah güzel bir kahvaltıdan sonra toparlandık ve hava alanına gittik. Arabayı 12' ye kadar teslim etmemiz gerekiyordu.
  Arabayı teslim ettik. Hava alanında vakit geçirdik. Münih Hava alanınını karış karış ezberledik. Hediyelik eşyalar aldık, yemek yedik ve ülkemize döndük. Evimi çok özledim ...
  2015 yazında görüşmek üzere.........Bizi takip etmeye devam edin.